Mazda CX-30 līdz gada beigām tiks aprīkots ar turbomotoru
Mazda CX-30 gatavojas uzstādīt jaunu 2,5 litru turbomotoru līdz šī gada beigām. Tajā pašā laikā lētākais transportlīdzekļa aprīkojums ASV tirgū maksās 31 tūkstoti dolāru. Tas ir mazliet dārgi, ņemot vērā, ka šajā cenu kategorijā ir augstākas klases krosoveri.

Arī pati automašīna neizceļas ar īpašām pārsteidzošām īpašībām, lai gan ar saķeri tai klājas diezgan labi. Uzmundrina arī lieliskā pārnesumkārba un ekonomiskais dzinējs. Šobrīd Mazda CX-30 darba vienību kopīgi izmanto krosoveri CX-5 un CX-9, kā arī 3. un 6. pasažieru modeļi. Tomēr līdz 2020. gada beigām uzņēmums plāno izlaist četrcilindru turbodzinēju.
Automašīna tiks aprīkota ar turbokompresoru un oriģināliem 18 collu tērauda riteņiem. Mainīsies arī atpakaļskata spoguļu un izplūdes cauruļu krāsa. Jaunais dzinējs spēs attīstīt 230 ZS jaudu. un 420 N • m griezes momentu. Visu šo jaudu kontrolē sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Inženieri arī plāno uzlabot automašīnas balstiekārtu, kas šobrīd nav labākā, ja ātrums pārsniedz 96 km / h. Atjauninātā Mazda CX-30 versija būtu gaidāma decembra otrajā pusē.

Arī pati automašīna neizceļas ar īpašām pārsteidzošām īpašībām, lai gan ar saķeri tai klājas diezgan labi. Uzmundrina arī lieliskā pārnesumkārba un ekonomiskais dzinējs. Šobrīd Mazda CX-30 darba vienību kopīgi izmanto krosoveri CX-5 un CX-9, kā arī 3. un 6. pasažieru modeļi. Tomēr līdz 2020. gada beigām uzņēmums plāno izlaist četrcilindru turbodzinēju.
Automašīna tiks aprīkota ar turbokompresoru un oriģināliem 18 collu tērauda riteņiem. Mainīsies arī atpakaļskata spoguļu un izplūdes cauruļu krāsa. Jaunais dzinējs spēs attīstīt 230 ZS jaudu. un 420 N • m griezes momentu. Visu šo jaudu kontrolē sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
