Mazda 3 MPS - nepieradināta dinamika

Kas tas ir? 


Šis ir jau otrāspaaudzes Mazda 3 MPS, kam zem motora pārsega ir tas pats 260 ZS dzinējs, tačuauto ir kļuvis vieglāks un stingrāks. 


Mazda irņēmuši vērā arī iepriekš izskanējušo kritiku par MPS neizteiksmīgo imidžu,padarot jauno modeli tik sportisku, cik nu vien tas rūpnīcā iespējams,vienlaikus atgādinot par tā aziātisko izcelsmi. 


Lai arīprasmīgiem tūninga meistariem vienmēr būs, ko piebilst, standarta MPS par savu „netradicionāloorientāciju” vēsta ar 18 collu diskiem, diviem aizmugures spoileriem, sliekšņuuzlikām, agresīva izskata motora pārsegu ar gaisa ieplūdes atveri un diviemizpūtēja stobriem aizmugurē, lai arī smaidošais „ģīmis” ir palicis tāds pats kāstandarta Mazda 3. 


Dinamika


Šis ir ātrsauto. 2,3 litru DISI turbodzinēja jauda pirmajā un otrajā pārnesumā irierobežota, taču trešajā „robā” virs 2500 apgriezieniem minūtē MPS dzinējsapvelta vadītāju ar masīvu jaudas izvirdumu, katapultējot auto pretimhorizontam ar iespaidīgu paātrinājumu. 


Dzinēja maksimālaisgriezes moments ir 380 Nm (pie 3000 apgriezieniem minūtē), bet no 0 līdz 100km/h auto spējīgs ieskrieties 6,1 sekundē. Maksimālais ātrums – 250 km/h.  


Tiesa gan,baudot MPS dinamiku, nedrīkst aizmirst par stūri, kurai bieži mēdz būt pašaisavi plāni – tāpēc paātrinājumā tā cieši jātur rokās, jo īpaši, ja asfaltā irrises. Turklāt stūres uzvedību un tieksmi mainīt trajektoriju daudz neuzlaboarī „jaudas vadības kontroles sistēma”, kas seko līdz tam, kā vadītājs grozastūri un atbilstoši koriģē jaudas padevi. 


Jaustandarta Mazda 3 ir salīdzinoši paciets auto, bet MPS ir sporta piekare, kasir ievērojami stingrāka. Tādēļ, ja asfalts nav gluds kā zīdaiņa dibens, MPSvadīšana pa pilsētu nav diez cik liela bauda, izņemot, protams, brīžus, kadnepieciešams „uzrāviens”. Tas pats attiecas uz asfalta ielāpiem klātajiemLatvijas ceļiem, kur, ņemot vērā jau pieminēto stūres uzvedību, līkumosmanipulējot ar gāzes pedāli, jāievēro zināma piesardzība. 


Savukārt uznevainojami asfaltēta ceļa Mazda 3 MPS turas pārliecinoši, nepārtraukti lutinot vadītāju arjestru dzinēja rūkoņu un plato riepu švīkstoņu.  


Aprīkojums 


MPS irmaksimālais iespējamais aprīkojums, kurā ietilpst 10 skaļruņu Bose audiosistēma,Bluetooth un iPod savietojamība, biksenona gaismas, riepu spiediena kontrolessistēma, distances sensori un bezatslēgas iedarbināšanas sistēma.


Tiesa gan, Whatcar.lvrīcībā nonākusi, neoficiāla informācija vēsta, ka šis aprīkojuma elements vartraucēt jūsu radara detektora darbību, jo atslēgas „meklētājs” darbojas tajāpašā frekvencē, ko izmanto fotoradari un policijas rīcībā esošie radari ISKRA.  


Spriedums


Ja jumspietrūkst naudas Golf GTI vai Ford Focus ST iegādei, Mazda MPS ir lieliskaalternatīva, ņemot vērā bagātīgo aprīkojumu un konkurētspējīgo dinamiku.


MPS paātrinājums gan brīžiem šķiet pārāk nepaklausīgs,bet piekare – pārāk cieta, lai to ilgstoši lietotu ikdienā. Taču, ja tas ir kā otrs autonedēļas nogales izbraucieniem „pa trasi” – kāpēc gan ne? Jo īpaši, ja jums irlieki 27 380 eiro. 


info http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/2985/mazda-3-mps---nepieradinata-dinamika-
LV / Mazda

Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив