Mazda 6: atjaunots!

Tikai apzinot vājos punktus, iriespējams progress, taču par reālu progresu var runāt tikai tad, kad mīnusus irizdevies novērst. Ar šādu domu ticis atjaunināts Mazda 6 jaunākais modelis, ganuzpucējot tā izskatu, gan adresējot problēmas, uz kurām bija norādījuši kāautožurnālisti, tā arī pircēji. To vidū - degvielas ekonomija, trokšņu izolācija un vadāmība.  


Otrās paaudzes Mazda 6 sevi pieteicakā stabils Ford Mondeo konkurents, un atjaunotais modelis ir tuvāk šimapzīmējumam, kā nekad agrāk. Dažas kosmētiskas izmaiņas ir padarījušas to nobriedušāku,un „smaidīgais” priekšgals, zīmola jaunā dizaina DNS, vairs neizskatās tik aizkustinošisievišķīgs kā Mazda 3. 


Dzinēji


Whatcar.lv devās testa braucienā arMazda 6 sedanu, kam zem motora pārsega bija 2,0 litru DISI benzīna dzinējs ar 155 ZSun 193 Nm griezes momentu – modeļa dzinēju gammas novitāte. 


Lai arī vienmēr būs cilvēki, kasvēlēsies vairāk zirgspēku, kombinācijā ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu tasstrādā lieliski un, turot augstu apgriezienu līmeni, Mazda 6 pārliecinoši izpildapat visai pārgalvīgus manevrus.

Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 6,9 litri uz 100 km, kas ir ļoti tuvu realitātei, lai gan Whatcar.lv testa brauciena laikā (Rīga-Valmiera-Rīga) patēriņš bija ap 8 litriem uz 100 km. 


Pārējie benzīna dzinēji Mazda 6 klāstāir palikuši tie paši - 1,8 (120 ZS) un 2,5 (170 ZS) litru agregāti, savukārt2,2 litru dīzeļdzinēju sērija ir uzlabota - pieejami 129, 163 un 180 ZSagregāti ar vidējo degvielas patēriņu no 5,2 līdz 5,4 l uz 100 km.


Citi uzlabojumi 


Mazda inženieri ir uzklausījuši arīsūdzības par vadāmību, īstenojot šasijas pilnveidojumus, kas ļauj Mazda 6 vēllabāk turēties uz ceļa un demonstrēt pārliecinošāku stabilitāti pagriezienos,neietekmējot gaitas komfortu. 

Atjaunotajā Mazda 6 pieejami arī vairāki,šim modelim jauni aprīkojuma  elementi,piemēram, Hill Launch Assist (atbalsta sistēma startēšanai slīpumā), adaptīvā priekšējo lukturu sistēma un ārkārtas avārijas bremzēšanas gaismassignālu funkcija.


Lai arī hroma imitācija unklavierlakas krāsas apdare salonā pastiprina kvalitātes sajūtu, Mazda 6interjers joprojām ir drīzāk praktisks, nevis elpu aizraujošs.  Līdz šim gan navdzirdētas sūdzības par montāžas kvalitāti, šķiet ka tādu arī nebūs. 


Spriedums


Mazda 6 ir pievilcīgs, ērts un praktisksģimenes auto, kas neprasīs lielus ieguldījumus. Ne velti tas ir What Car? 2010.gada labākais ģimenes auto... 


info http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/2833/mazda-6-atjaunots
LV / Mazda

Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив