Hibrīda Mazda MX-5 iepriecinās ar jaunu dzinēju
Vēl viens Mazda hibrīdauto ir gatavs iekarot Eiropas tirgu, ieslēdzis vides standartus un samazina oglekļa dioksīda izmešu daļu. Šoreiz runa ir par tīršķirnes hibrīdu MX-5, kurš kā atjauninājums saņēmis jaunu benzīna dzinēju, kā arī kaudzi kosmētikas jauninājumu.

Zem rodstera pārsega tagad slēpjas jaunākais Skyactiv-G atmosfēriskais dzinējs, kas pieejams divās versijās ar 132 un 184 ZS. Šis motors veiksmīgi darbojas gan ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, gan automātisko pārnesumkārbu. Turklāt modelis joprojām ir aprīkots ar vienu elektromotoru un uzlādējamu akumulatoru.
Runājot par modeļa ārējiem datiem, tie ir kļuvuši daudz modernāki un visādā ziņā patīkamāki. Automašīna saglabāja sportiskās zīmola aprises, kā arī ieguva modernus oglekļa šķiedras virsbūves elementus. Turklāt ir vērts izcelt 22 diametra diskus, radiatora režģi un izcilu optiku.

Acīmredzot šī ir pēdējā MX-5 versija ar benzīna dzinēju. Jau nākamajā paaudzē modeli tiek solīts pārveidot par elektrisko vilci, jo Mazda sāka aktīvi īstenot savu plānu pilnībā elektrificēt savu līniju, kas jāpabeidz līdz 2030. gadam.